PolskiAngielski
Strona główna » Treningi
Kategorie

Treningi

Ciało każdej kobiety jest inne — zależy to od trybu życia, uwarunkowań genetycznych oraz wielu innych czynników. Dlatego warto zwrócić uwagę na odpowiedni dobór planu treningowego w domu. Jednak na samym początku pojawia się pytanie — jak zacząć ćwiczyć? Nie ma na nie jednoznacznej odpowiedzi. W trakcie tworzenia planu ćwiczeń w domu na cały tydzień, należy wziąć pod uwagę wiele aspektów. Chodzi między innymi o wiek kobiety, a także jej stan zdrowia.

Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Tylko nowości

Ćwiczenia dla mam po porodzie

 

Ciąża i poród zmieniają ciało kobiety. Aby wrócić do poprzedniej sylwetki, ważny jest dobór odpowiedniego zestawu ćwiczeń w domu. Często pozostaje tzw. brzuch po ciąży. Ćwiczenia po cesarce czy po połogu powinnyśmy dobierać z rozwagą, ale również w taki sposób, aby efektywnie uelastycznić skórę. Treningi dla mam po porodzie — szczególnie po cesarce — muszą być mniej intensywne. Organizm się regeneruje i powoli wraca do stanu sprzed ciąży. Pierwsze ćwiczenia po porodzie powinny być delikatne i wykonywane bez większego wysiłku. Jeśli nie wiecie, kiedy na nowo uprawiać sport po cesarce, warto skontaktować się z lekarzem.

Cesarskie cięcie znacząco różni się od porodu naturalnego, ponieważ jest to zabieg chirurgiczny, naruszający ciągłość tkanek. Dlatego wykonywanie ćwiczeń po CC możliwe jest tylko wtedy, kiedy rana prawidłowo się zagoi. Zgodnie z zaleceniami lekarskimi, opracowujemy plan treningowy po porodzie. Ćwiczenia i treningi dla kobiet po ciąży muszą być dobrane względem ich kondycji i w taki sposób, aby nie spowodowały uszczerbków na zdrowiu młodych mam.

Po pojawieniu się małej istotki na świecie doskonale wiemy, że możecie mieć mniej czasu dla siebie lub zaczyna znikać motywacja do uprawiania jakiegokolwiek sportu po porodzie. Pamiętaj, aby nie wymagać od siebie za dużo w pierwszych tygodniach po ciąży. Spokojne spacery okazują się doskonałym treningiem i lekkimi ćwiczeniami dla mam po porodzie, kiedy organizm jest na etapie regeneracji. Każda nawet minimalna aktywność fizyczna przyczynia się do poprawy nastroju i motywacji. A przecież szczęśliwa mama to szczęśliwe dziecko! Dlatego powrót lub rozpoczęcie od zera treningów po ciąży pomimo wielu przeszkód, sprawi, że poczujesz większą motywację do działania, jak również ogromną satysfakcję! Ćwiczenia dla kobiet po kilku tygodniach po porodzie są niezwykle ważne, jeśli pragniecie dbać nie tylko o swoją sylwetkę, ale i ogólne samopoczucie.
 

Jak zacząć ćwiczyć od zera w domu?

 

Rozpoczęcie treningów cardio, aerobowych czy interwałowych w domu może okazać się nie lada wyzwaniem. Często pojawia się pytanie — jak zacząć regularnie ćwiczyć? Pierwsze treningi w domu mogą być problematyczne. Nie wiemy, jakie ćwiczenia wybrać, na jakie części ciała oraz jak je poprawnie wykonywać. Problem często pojawia się w momencie szukania odpowiednich filmów treningowych. Zatem — jak rozpocząć ćwiczenia w domu? 
 

Warto skorzystać z usług trenera personalnego przez internet, który prowadzi zajęcia zgodnie ze zdobytą wiedzą i umiejętnościami. Platformy treningowe online dostępne są dla każdego! Można ćwiczyć z profesjonalnymi trenerami personalnymi internetowymi, nie wychodząc z mieszkania. Często z treningów online dla początkujących korzystają osoby, które preferują aktywność fizyczną w domowym zaciszu. Taką platformą treningową online jest właśnie Mom’s Club. Pokażemy Ci, jak zacząć treningi w domu! Udostępniamy wiele materiałów, z których dowiesz się, jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia na brzuch i nie tylko. Wszystko w formie online! Treningi przez internet z roku na rok zyskują coraz większą grupę zwolenników. Nic dziwnego — znaczną część naszego życia zaczęliśmy przenosić do internetu. Oprócz tego nasi trenerzy personalni układają plany treningowe dostępne online

 

Ćwiczenia dopasowane do Twoich potrzeb — trening personalny online!

 

Uzyskanie wymarzonej sylwetki wiąże się nie tylko z poświęconym czasem na treningi online czy z dobrze dobraną dietą. To również samozaparcie, motywacja i… odpowiednio dopasowane ćwiczenia przesyłane przez internet. Wszystko zależy od tego, jaki efekt chciałabyś uzyskać. Proponujemy ćwiczenia na spalanie tłuszczu lub na mięśnie nóg — to wszystko możesz robić w domu!

Jesteś osobą, która zaczyna swoją przygodę z treningami? Chcesz uprawiać sport i zadbać o swoje zdrowie, ale nie wiesz, jak zacząć trenować w domu? Skorzystaj z usług naszych specjalistów! Na treningowej platformie znajdziesz wiele ćwiczeń w domu dla początkujących. Zaufaj specjalistom z Mom’s Club! Opracowujemy nie tylko treningi w domu dla osób początkujących. Jesteś kobietą w średnim wieku i chcesz zadbać o swoją sylwetkę? Zastanawiasz się, jak zacząć ćwiczyć po 40 lub 50? Z pomocą przychodzi zespół Mom’s Club, który opracuje dla Ciebie trening personalny online. Przedstawimy Ci szereg ćwiczeń przeznaczonych dla 50-latki, które możesz wykonywać w domu bez żadnych przeszkód.

Jak zacząć ćwiczenia w domu? Skontaktuj się z nami, a my opracujemy dla ciebie plan. W zależności od Twoich potrzeb, przygotujemy rozpiskę ćwiczeń interwałowych i aerobowych, które możesz wykonywać w domu. Zajmujemy się również opracowywaniem treningów funkcjonalnych dostępnych online. Martwisz się, że nie masz odpowiedniego sprzętu, aby poprawnie wykonać ćwiczenia? Nie przejmuj się! Mamy przygotowanych wiele ćwiczeń, które możesz wykonywać w domu bez sprzętu. Marzysz o zgrabnej sylwetce? Korzystaj bez ograniczeń z treningów na spalanie tłuszczu w domu! Wszystko to w jednym miejscu — czyli na platformie Mom’s Club! Poczuj się swobodnie w swoim ciele czy podczas ćwiczeń i wybierz treningi w domu online!

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię
o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies oraz przetwarzanie danych zgodnie z naszą Polityką Prywatności
Nie pokazuj więcej tego komunikatu